Μετά τους Γερμανούς αγρότες, σειρά πήρε και το ισχυρό Συνδικάτο των Γερμανών Μηχανοδηγών, το οποίο εντείνει τις απεργιακές κινητοποιήσεις του. Κατά συνέπεια, όλα τα δρομολόγια σε τρένα μεγάλων αποστάσεων, τοπικά, προαστιακούς και εμπορικές αμαξοστοιχίες σταματούν, με λίγες μόνο εξαιρέσεις.
Οι σκληρές διαπραγματεύσεις του Συνδικάτου των Μηχανοδηγών με τη διοίκηση των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) βρίσκονται εδώ και μήνες σε τέλμα. Οι μηχανοδηγοί ζητούν μειωμένο ωράριο εργασίας από τις 38 στις 35 ώρες, αύξηση του μηνιαίου μισθού κατά 555 ευρώ, εφάπαξ επίδομα πληθωρισμού, αλλά και πιο ελκυστικές συνθήκες εργασίας για προσέλκυση νέων εργαζομένων. Αιτήματα που είδαμε άλλωστε να διατυπώνονται την περασμένη διετία από πλήθος εργασιακών κλάδων σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο.
«Η δυσαρέσκεια αυξάνεται σε πολλά εργατικά δυναμικά και υπάρχουν πρωτοβουλίες για συνδικαλιστικούς και ανεξάρτητους αγώνες και απεργίες», σημειώνει το MLPD σχετικά με τον νέο απεργιακό αναβρασμό στη Γερμανία.