«Το τηλέφωνο του συνδρομητή που καλέσατε είναι κατειλημμένο. Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα ».
Χρειάστηκαν 52 κλήσεις, σε διάρκεια μιάμισης ώρας, προκειμένου να σταματήσει να ακούγεται το παραπάνω μήνυμα. Όχι βέβαια για να απαντήσει κάποιος γιατρός του ΕΟΔΥ, αλλά για να ακούσεις το άλλο μήνυμα… αυτό που ενημερώνει ότι είσαι σε γραμμή αναμονής.
Αν και στην αρχή του ηχητικού μηνύματος δίνεται η πληροφορία ότι «ο μέσος χρόνος αναμονής είναι 5 λεπτά»… χρειάστηκε 1 ώρα και 7 λεπτά για να απαντηθεί η κλήση από το τηλεφωνικό κέντρο.
Η εργαζόμενη του κέντρου (η οποία δεν ανήκει στο χώρο της υγείας), αφού ακούει τα συμπτώματα και το ιστορικό συστήνει ψυχραιμία και εξηγεί ότι θα παραπέμψει την κλήση σε νέα σύνδεση με «εξειδικευμένο προσωπικό».
Μετά από 6 λεπτά νέας αναμονής, η κλήση επιστρέφει στην τηλεφωνήτρια, η οποία ενημερώνει ότι λόγω φόρτου εργασίας δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί σύνδεση και παραπέμπει σε νέα προσπάθεια επικοινωνίας με γιατρό μέσω ενός άλλου αριθμού.
Η κλήση σε αυτό τον αριθμό δεν απαντήθηκε ποτέ αφού μετά από άλλα 52 λεπτά αναμονής η σύνδεση… διακόπηκε.
Και το μόνο που έμεινε είναι ξανά η «ατομική ευθύνη»! Το νέο –αντιδραστικό όπως εξελίσσεται- ιδεολόγημα, πίσω από το οποίο η κυβέρνηση και η «αντι»πολίτευση της συναίνεσης και της ομοψυχίας, προσπαθούν να κρύψουν τις μεγάλες αλήθειες για τις ευθύνες που έχουν ως φορείς των πολιτικών που δημιούργησαν τη σημερινή κατάσταση.
Το 1135 του ΕΟΔΥ είναι ο αριθμός στον οποίο υποτίθεται καλείται να απευθυνθεί ο καθένας πριν κάνει οποιοδήποτε βήμα προς τους φορείς και τους οργανισμούς του συστήματος υγείας.