Προεκλογικές δημαγωγικές αντιπαραθέσεις
Στις πλάτες των ανέργων Λίγo πριν τις εκλογές της 7ης Ιουλίου στον προεκλογικό λόγο του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ έχει μπει η δημαγωγία για τα καυτά προβλήματα των εργαζόμενων και των ανέργων. Η ΝΔ κυκλοφορεί σε κανάλια και εκδηλώσεις με το μότο «Περισσότερες και καλύτερες δουλειές», ενώ εγγυάται ότι θα πετύχει πέντε βασικούς στόχους για … Συνεχίστε να διαβάζετε το Προεκλογικές δημαγωγικές αντιπαραθέσεις.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί