Η διοίκηση του ΟΑΣΘ, μαζί με την πλειοψηφία του ΔΣ του συνδικάτου των εργαζομένων συμφώνησαν σε «εθελοντική» 6ήμερη εργασία για να «αντιμετωπιστούν» οι τρομερές ελλείψεις σε οδηγούς.
Συγκεκριμένα, από τους 1700 οδηγούς που υπήρχαν έχουν απομείνει μόνο 800 για να μπορούν να κινούνται 370 λεωφορεία, όπως υποχρεώνει ο νόμος τον ΟΑΣΘ. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει ανάγκη για πρόσληψη τουλάχιστον 400 οδηγών. Αντί για αυτό ο νόμος Γεωργιάδη έρχεται να λύσει τα χέρια της διοίκησης εφαρμόζοντας 6ήμερη «εθελοντική» εργασία για τους υπάρχοντες οδηγούς. Η πλειοψηφία των συμβιβασμένων παρατάξεων του ΔΣ του συνδικάτου εργαζομένων συμφώνησε, ώστε οι ελάχιστοι οδηγοί να εργάζονται στα ρεπό και στις άδειες με μια προσαύξηση 40%. Για να υλοποιηθεί αυτή η αντεργατική αλλαγή μάλιστα συμφώνησαν με διοίκηση και κυβέρνηση ώστε να αλλάξει ο εσωτερικός κανονισμός που προέβλεπε 5ήμερη εργασία.
Είναι φανερό πως κυβέρνηση και διοίκηση αδιαφορούν για τη διάλυση που υφίσταται διαχρονικά ο ΟΑΣΘ. Δεν θέλουν στήριξη των δημόσιων οργανισμών με πρόσληψη προσωπικού. Αδιαφορούν επίσης για το κατά πόσο οι δημόσιες μεταφορές είναι ασφαλείς. Αυτό αποδείχθηκε και πριν λίγους μήνες με τη γνωστή τραγική κατάληξη στα Τέμπη. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού είναι «εθελοντική» η εργασία και θα προβλέπεται και από τον εσωτερικό κανονισμό, κανένα πρόβλημα δεν τίθεται για το αν οι οδηγοί εργάζονται ατέλειωτες ώρες, εξουθενωμένοι, χωρίς την απαραίτητη ανάπαυση, και μάλιστα σε πολύ πιεστικές συνθήκες, καθώς το μετρό δεν έχει ολοκληρωθεί, ενώ θα ξεκινήσουν και οι εργασίες του Fly Over, με αποτέλεσμα ακόμα μεγαλύτερο κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους. Κυβέρνηση και εργοδότες ενδιαφέρονται μόνο για το ξεζούμισμα των εργαζομένων και φυσικά την αποποίηση οποιασδήποτε ευθύνης για όποιες συνέπειες έχουν οι αντεργατικές τους πολιτικές. Στο τέλος θα πουν και ότι «στο κάτω κάτω ο εργαζόμενος ευθύνεται που επέλεξε να δουλεύει 6ήμερο!»