Σε ένα ακόμα κυβερνητικό φιάσκο εξελίχθηκε η πολυδιαφημισμένη παραλαβή των 40 «καινούργιων» αστικών λεωφορείων που νοίκιασε η κυβέρνηση για τα δρομολόγια των ΟΣΥ στην Αθήνα.
Μετά την προκλητική φιέστα Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο των ΟΣΥ, στην Π. Ράλλη, αποδείχτηκε ότι τα 23 από τα 40 οχήματα παραμένουν ακινητοποιημένα λόγω βλάβης. Μάλιστα, από τα πρώτα εννέα λεωφορεία στην Π. Ράλλη δεν λειτουργούσε ούτε ένα!
Επιπλέον, τα οχήματα όχι μόνο είναι 10ετίας ή και περισσότερο, με ό,τι αυτό σημαίνει για το λειτουργικό τους κόστος, αλλά και δεν πληρούν τις προδιαγραφές υγειονομικής ασφάλειας εν μέσω κορονοϊού, καθώς διαθέτουν ελάχιστα και μικρά παράθυρα που έχουν δημιουργηθεί με πρόχειρες πατέντες. Την ίδια ώρα, είναι ακατάλληλα για χρήση από ΑμεΑ.
Η κοροϊδία όμως της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας δεν σταματά εδώ: Προτίμησε να σπαταλήσει 51 εκ. ευρώ για 40 μεταχειρισμένα λεωφορεία αντί να αξιοποιήσει τον ήδη υπάρχοντα στόλο των 300 και πλέον λεωφορείων, τα οποία παραμένουν καθηλωμένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και προσωπικού.
Μετά τη χρόνια απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών, τόσο από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας όσο και από την προηγούμενη, του ΣΥΡΙΖΑ, τα ΜΜΜ έχουν μετατραπεί την περίοδο της πανδημίας σε υγειονομικές βόμβες για τους επιβάτες και τους εργαζόμενους.
Την ίδια ώρα, οι χώροι εργασίας στις ΟΣΥ αποτελούν εστίες μετάδοσης κορονοϊού, ενώ καταγράφεται ήδη ένας θάνατος λόγω πανδημίας.
Η κατάσταση αυτή σε συνδυασμό με τη χρόνια έλλειψη προσωπικού έχει οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα, την ώρα που, όπως καταγγέλλεται, οι υπεύθυνοι δεν λαμβάνουν κανένα μέτρο προστασίας και καλούν συνεχώς τους εργαζόμενους για υπερεργασία.
Τις συνέπειες της χρόνιας απαξίωσης και υποβάθμισης των αστικών συγκοινωνιών τις βιώνει και τις επωμίζεται ο εργαζόμενος λαός και το προσωπικό των ΟΣΥ που στριμώχνονται καθημερινά σε γεμάτα ΜΜΜ, εν μέσω πανδημίας, χωρίς στοιχειώδεις κανόνες προστασίας της υγείας.