Η αισθητική του άδειου εντυπωσιοθηρικού
Το πανηγύρι που οργάνωσε το ίδρυμα Ωνάση και η επίσημη Πολιτεία προεξέχοντος του υπουργείου Πολιτισμού, για τα εγκαίνια του νέου φωτισμού της Ακρόπολης Αθηνών, κινήθηκε αισθητικώς κάπου ανάμεσα σε ελληνική τραγωδία (με την κακή έννοια) και παρωδία επιστημονικής φαντασίας. Ένα μεγάλο τμήμα του αστικού τύπου, είτε επειδή απλώς είναι φιλοκυβερνητικό, είτε επειδή έχει απολέσει πλέον … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η αισθητική του άδειου εντυπωσιοθηρικού.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί