Πολύς θόρυβος τις τελευταίες ημέρες για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα στα ηλεκτρονικά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα. Η συζήτηση αρχικά για το λογότυπο -ένα «βυζαντινό μ»- και τις χιλιάδες ευρώ που κόστισε η έμπνευση! Έπειτα για την περίφημη έναρξη λειτουργίας, τις τεχνικές περιγραφές, τη μοντέρνα κατασκευή και άλλα παρόμοια. Η στήλη δε θα σταθεί στο συγκεκριμένο γεγονός του λογότυπου. Όχι γιατί είναι ασήμαντο, θα λέγαμε όμως πως αποτελεί το κερασάκι της τούρτας σε ένα έργο που θυμίζει σύγχρονο «γεφύρι της Άρτας»!
Κατά τη γνωστή παράδοση για να στεριώσει το γνωστό γεφύρι χρειάστηκε η θυσία της γυναίκας του αρχιμάστορα. Κατ’ αναλογία για το Μετρό Θεσσαλονίκης χρειάστηκαν πολλά χρόνια και τεράστια χρηματικά ποσά, βγαλμένα απ’ το αίμα του λαού. Η γραμμή των 10 περίπου χιλιομέτρων με αρχικό προϋπολογισμό το 1,1 δισ. ευρώ κατέληξε στην ολοκλήρωσή της να κοστίσει πάνω από 2 δισ. -χιλιόμετρο και 100 εκατομμύρια! Επιτυχής η υπέρβαση, 100% επάνω, και συγχαρητήρια στο αστικό κράτος για τις business και την επιχειρηματικότητά του! Μεγάλα τα οφέλη και τα κέρδη για το μεγάλο κεφάλαιο! Οι αποζημιώσεις προς τους κεφαλαιοκράτες αγγίζουν τα 500 εκατομμύρια για…ψυχική οδύνη υποθέτουμε! Οι τόκοι των δανείων, που η ιστορία και η εμπειρία διδάσκει ότι φορτώνονται στις πλάτες των εργατολαϊκών στρωμάτων, πάνω από 720 εκατομμύρια! Πακτωλός χρημάτων, χορός εκατομμυρίων που ζαλίζει, για ένα έργο πολυσυζητημένο, σύγχρονο «γεφύρι της Άρτας»! Είναι πολλά τα λεφτά και το λογότυπο των 30 χιλιάδων ευρώ, που κατά πολλούς κι ένα μικρό παιδί θα μπορούσε να δημιουργήσει, κερασάκι στην τούρτα σε ένα μεγάλο φαγοπότι!